Kanal 2 lahkub vabalevist

Maa­rius Suviste
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Illustratiivne foto.
Illustratiivne foto. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eesti Meedia on otsustanud, et Kanal 2 programm lahkub vabalevist 1. augustil. Muudatus puudutab vaid tasuta õhu kaudu telepilti vastu võtvaid kliente, operaatorfirmade tasuliste klientide jaoks midagi ei muutu.

Kanal 2 jääb ka edaspidi Eesti kõige suurema levialaga MUX1 võrku, senistel tasuta telepilti vastu võtnud klientidel on võimalik enne kanali vabalevist lahkumist ühineda Starman ZuumTV, Viasati või Telia teenustega või valida endale sobiv kaablioperaator.    

Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul vajab Eesti teleturg struktuurseid muutusi ning telereklaami hinnad peavad hakkama tõusma.

«Praegune olukord, kus meediaagentuuride tegevuse läbi on telereklaami hinnad ebamõistlikult madalale surutud, ei ole enam jätkusuutlik,» rõhutas Nuutmann. «Ainus võimalus säilitada kohalikul omatoodangul põhinevat programmi on kanali toimimist optimeerida,» selgitas Nuutmann, miks lahkub Kanal 2 vabalevist.

Eesti Meedia sisu- ja programmidirektor Hanno Tomberg ütles, et kõigil, kellel on täna võimalik Kanal 2 programmi näha, näevad seda ka edaspidi, kui on valinud endale sobiva operaatorfirma. «Oleme kõikide operaatorite põhipaketis jätkuvalt kättesaadavad ja suudame ka tulevikus pakkuda paremat kvaliteeti HD pildi näol, mis jõuab täna vaid tasuliste klientideni.»

«Eesti vaadatuim telekanal Kanal 2 alustab juba septembri alguses sügishooajaga, mis pakub palju uusi saateid, parimat meelelahutust ja seniste hittsaadete ning -sarjade uusi osasid,» lausus Tomberg. «Levikulude arvelt programmi suunatavad vahendid aitavad toota veel rohkem televaatajaid köitvaid saateid.»

«Lisaks ootavad Kanal 2s ja Kanal 12s järgmise aasta veebruaris taliolümpiamängude ülekanded PyeongChangist, mistõttu soovime tagada, et kõigil oleks võimalik seda suurt spordipidu näha,» lausus ta.

Juba varem on vabalevist lahkunud Eesti Meedia telekanal Kanal 11, olles seejärel oma vaadatavust pidevalt kasvatanud.

Erinevatel andmetel vaatab vaid tasuta õhu kaudu levivat telepilti 10-12% Eesti televaatajatest. Valdav osa Eesti elanikkonnast, ligi 90 protsenti ostavad teenust mõne suurema operaatorfirma Telia, Starmani, STV või Viasati käest ja neid eesootav muudatus ei puuduta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles