Kuna nutitelefon on paljudel meist, kurdavad tarbijad üha sagedamini, et remondi käigus on telefonile tekitatud mehhaanilisi vigastusi, mida enne ei esinenud. Selliste vaidluste tekkimist saavad ennetada nii tarbijad kui kauplejad, fikseerides seadme täpse olukorra erineval viisil.
Tellijale
Remont võib kaasa tuua uusi probleeme
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Oma telefoni, tahvelarvutit või muud nutiseadet remonti viiv isik soovib eelkõige, et see kiiresti ja kvaliteetselt taas töökorda saaks. Järele minnes eeldab inimene, et talle tagastatakse seade, mis on remonditud ja mida saab taas probleemideta kasutama hakata. Kurvad on aga sellised olukorrad, kus seadme vastuvõtmisel avastab tarbija, et remondi ajal on tekkinud sellele mehhaanilised vigastused, mida enne ei olnud.