Ilmar Tomusk, keeleinspektsiooni peadirektor
Keeleinspektsioon ei hakka vigaste valimisreklaamide pärast trahvi tegema (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
«Vigaste reklaamide puhul pöörame vajadusel reklaami tellija või eksponeerija tähelepanu vigadele ning kui tegu ei ole spetsiifiliselt reklaami keele eripärast tulenevate taotluslike vigadega, anname nõu, kuidas sellistest vigadest hoiduda.
Puuduvate või ülearuste komade pärast poliitreklaamis me kedagi ei trahvi, sest sellist õigust seadus meile ei anna. Pigem mõjuvad sellistel puhkudel karistusena avalikkuse teravdatud tähelepanu ning vigaste reklaamide jagamine sotsiaalmeedias, millele on lisatud lugejate humoristlikud kommentaarid.»