Valgamaa arenguagentuur kogus perioodil 1. maist 31. augustini Facebooki pildirakenduse abil kokku 403 meeleolukat jäädvustust suvesündmustest ja kaunitest hetkedest Valgamaal. Pildirakendust külastati enam kui 14 800 korral ja kokku anti piltidele 1800 häält. Enim hääli saanud võistlustöödele jagati auhindu kohalikelt ettevõtjatelt. Pilte saab näha Valgamaa Facebooki lehel kui ka Visitvalgamaa Instagrami lehel.
Valgamaa ilu jäädvustati 403 fotole
«»Valgamaa tuntuks« mainekampaania koosneb neljast etapist ja kestab 2019. aasta märtsini. Esimene etapp, »Valgamaa suvi 2017«, on tänaseks edukalt lõpule viidud,» andis teada Valgamaa turismiarendusjuht Signe Hunt.
«Pildimängu abil kogusime hulganisti põnevaid jäädvustusi, mida saame edaspidises sotsiaalmeedia sisuloomes hästi ära kasutada, tõmbamaks Valgamaal toimuvale senisest enam tähelepanu. Pildimänguga paralleelselt toimus ka mobiilne orienteerumismäng »Avasta Valgamaa veekogud«, kus osales üle 60 võistkonna, läbides veekogudega seotud kontrollpunkte üle kogu Valgamaa ja vastates nendega seotus küsimustele,» lisas Hunt.
«Sihtkohaturunduses ja mainekampaanias on sotsiaalmeedial täita oma kindel ja oluline roll. Üks asi on sündmuste staatiline ülespanek veebilehele, kuid hoopis suurema kaaluga on need sündmused potentsiaalsetele huvilistele kättesaadavaks ja nähtavaks teha. Selleks on meil läbi sotsiaalmeediakanalite parimad võimalused kui eales varem ning Valgamaa arenguagentuur ongi neid võimalusi nutikalt ära kasutama asunud,» lausus «Valgamaa tuntuks» projektijuht Rainer Paenurk.
«Peagi hakkame ette valmistama talvist kampaaniaperioodi, mis kestab 1. novembrist kuni 31. märtsini 2018. Kindlasti ei puudu sellestki perioodist mänguline element ja motiveerivad auhinnad. Mis kujul täpsemalt talvist kampaaniat tegema hakkame, on veel pisut vara rääkida. Tasub silma peal hoida Valgamaa Facebooki lehel ja Visitvalgamaa Instagrami lehel,» täiendas Paenurk.