Meid pole vaja jälitada, sest jätame ise jälje

Tavaliselt ei pane inimene bännereid tähele ning nii võib ta veebis näha üht reklaami mitu korda, ilma et tekiks küllastust. Samas piir on habras ja liigne spämmimine ei too ettevõttele kasu.

FOTO: Aivar Aotäht / Sakala

Päev pärast seda, kui välismaal juuksurisalongist kohaliku krediitkaardiga toote eest olin maksnud, oli sama toode mu sotsiaalmeedia infovoos.

Vandenõuteooriasse, et iga meie liigutust jälgitakse, üldjuhul siiski uskuda ei maksa. See, tänu millele mulle reklaami osati pakkuda, on remarketing.

Remaketing’i võiks internetiturunduse koolitaja Priit Kallase sõnul nimetada eesti keeles taasturunduseks. Ta selgitas, et inglise keeles viitab eesliide re- sõnale uuesti või taas. «Seda on inimesed kuskil näinud ja need, kes on veebilehel käinud, näevad seda hiljem uuesti.»

Loe ka neid

Tagasi üles