Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Meid pole vaja jälitada, sest jätame ise jälje

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Inspektsioon hoiatab spämmiva ettevõtte eest.
Inspektsioon hoiatab spämmiva ettevõtte eest. Foto: Aivar Aotäht / Sakala

Päev pärast seda, kui välismaal juuksurisalongist kohaliku krediitkaardiga toote eest olin maksnud, oli sama toode mu sotsiaalmeedia infovoos.

Vandenõuteooriasse, et iga meie liigutust jälgitakse, üldjuhul siiski uskuda ei maksa. See, tänu millele mulle reklaami osati pakkuda, on remarketing.

Remaketing’i võiks internetiturunduse koolitaja Priit Kallase sõnul nimetada eesti keeles taasturunduseks. Ta selgitas, et inglise keeles viitab eesliide re- sõnale uuesti või taas. «Seda on inimesed kuskil näinud ja need, kes on veebilehel käinud, näevad seda hiljem uuesti.»

Tagasi üles