Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Pildimäng peab maakonna ägedust näitama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
„Jätkame kogu Lõuna-Eesti turismiregiooni turundamist ühisel messialal täiesti uue väljapanekuga, mille loomisel oleme ära kasutanud National Geographicu kollased aknad ning Eesti brändi, et oleks kaugelt arusaadav, et tegemist on Eesti väljapanekuga,“ ütles Valgamaa turismiarendusjuht Signe Hunt.
„Jätkame kogu Lõuna-Eesti turismiregiooni turundamist ühisel messialal täiesti uue väljapanekuga, mille loomisel oleme ära kasutanud National Geographicu kollased aknad ning Eesti brändi, et oleks kaugelt arusaadav, et tegemist on Eesti väljapanekuga,“ ütles Valgamaa turismiarendusjuht Signe Hunt. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

30. märtsil lõppes kampaania «Valgamaa tuntuks» sügistalvine etapp. Juba päev hiljem sai alguse kevadsuvine kampaaniaperiood.

Selle käigus kutsub Valgamaa arenguagentuur üles nii kohalikke kui ka külalisi jäädvustama Valgamaal veedetud hetki ning lisama need pildid Valgamaa Facebooki-lehe pildirakendusse. Kõigil on võimalik anda oma hääl ning parimatele jagatakse septembri lõpuni hulgaliselt kohalike ettevõtjate välja pandud auhindu.

Facebooki pildirakenduse abil saab igaüks üles laadida fotosid Valgamaal veedetud hetkedest, olgu need tabatud mõnel sündmusel, vaatamisväärsusi külastades, matkarajal, kohvikus või kalaretkel. 

«Turismiettevõtjad valmistuvad hooajaks ja valmistavad ette teenuseid, ürituste korraldajad sõlmivad viimaseid kokkuleppeid ning turismiinfokeskus teeb keeleharjutusi kaugemate külaliste vastuvõtuks. Soovime, et meie turismipärlid saaksid üha tuntumaks ning aina enam inimesi Valgamaa ja siin pakutava üles leiaksid,» rääkis Valgamaa turismiarendusjuht Signe Hunt.

«Soovime lisaks saarte kadakatele, Lääne-Virumaa mõisatele ja Tallinna vanalinna punastele katustele tuua mängu Lõuna-Eesti looduse ürgset ilu ning Valgamaa eriilmelisi kultuuri- ja spordisündmusi, et mõjutada üha rohkem kohalike ja ka kaugemate ringiuitajate rännueelistusi,» lausus kampaania «Valgamaa tuntuks» projektijuht Rainer Paenurk.

Meie teame, et Valgamaal on äge, kuid sotsiaalmeedias leviva pildimängu kaudu saame selle tõsiasja teistelegi selgeks teha," lisas ta.

Pilte saab võistlustulle lisada läbi vastava rakenduse Valgamaa Facebooki-lehel või Visitvalgamaa Instagrami-lehel avaliku postitusena, kasutades teemaviidet #visitvalgamaa.

Tagasi üles