Sildid juhivad tähelepanu kohalikule napsile

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Inga Karpova

Kes käinud mõnes Eesti-Läti piiril asuvad alkopoes, see teab, et kaupluse joogivalik võib silme eest kirjuks võtta. Et laialdasest sortimendist kohalik toodang üles leida, on see varustatud spetsiaalse sildiga.

«See oli linnajuht Krauklise ja tema kihelkonnaduumas olevate mõttekaaslaste idee,» selgitas Põhja-Läti ajalehe Ziemeļlatvija reporter Inga Karpova. «Endises piiripunktis tegutseva kaupluse Alko1000 omanik Einar Visnapuu tuli ideega kaasa ja nii saidki poes müüdavad Valka piirkonnas toodetud napsud erilise tähise.»

Tegu pole siiski pelgalt alkoholipromoga. Jookide märgistamine on osa laiemast Krauklise initsiatiivil ellu viidud algatusest juhtida inimeste tähelepanu kohalikule toodangule.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles