Näitleja asus alkoholivastase võitluse eesliinile

Lõuna-Eesti Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tänavuse kampaania koondpealkiri on «Septembris eijooks» ning selle keskne persoon on armastatud ja nooruslik näitleja Luule Komissarov.
Tänavuse kampaania koondpealkiri on «Septembris eijooks» ning selle keskne persoon on armastatud ja nooruslik näitleja Luule Komissarov. Foto: Tervise arengu instituut

Tervise arengu instituut (TAI) kuulutas taas kord välja aktsiooni «Septembris ei joo», et inimesed otsustaksid kuuks ajaks alkoholist pausi teha.

«September on hea aeg, et anda organismile pärast suvist peo- ja grillihooaega alkoholist taastumiseks puhkust,» ütles TAI terviseriskide ennetamise keskuse juhataja Anneli Sammel pressiteate vahendusel. «30 päeva alkoholivaba elu on võimalus proovida, milline on minu elu, tervis ning ka maailmapilt ja sotsiaalsed suhted, kui alkoholi üldse mitte tarvitada. Paljudel selline kogemus täiskasvanueas üldse puudub.»

Sammeli sõnul on Eesti inimeste alkoholitarbimine aastate jooksul oluliselt langenud, ent seda peetakse endiselt normiks. «Inimesed, kes otsustavad alkoholitarvitamist vähendada või loobuvad alkoholist sootuks, tunnevad sageli, et nendest ei saada aru. Kampaania toetab vähema alkoholiga elustiili ja inimesi, kes otsustanud sellise valiku teha,» märkis Sammel.

Tänavuse kampaania koondpealkiri on «Septembris eijooks» ning selle keskne persoon on näitleja Luule Komissarov, kes treenerina abistavaid nõuandeid jagab ja motivatsiooni süstib.

Aktsiooniga on kutsutud liituma kõik, olenemata sellest, kui palju keegi alkoholi tarvitab. TAI soovitab oma liitumist kinnitada kampaania veebilehel septembriseijooks.alkoinfo.ee või Facebookis lehel www.facebook.com/septembriseijoo.

«Loomulikult on lihtsam ja ka lõbusam seda teha sõprade või kolleegidega ühiselt. Seepärast kutsume ka organisatsioone üles aktsioonile toetust näitama, see on tööandjatele hea võimalus näidata eeskuju ning poolehoidu tervislikele eluviisidele,» lausus Sammel.

Kampaaniat rahastab Euroopa Sotsiaalfond.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles