Mida arvate äsja veto saanud plaanist sulgeda hulk postkontoreid?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ilme Uhtjärv
Jaan Rapp
Ilme Uhtjärv,
pensionär
«See puudutaks mindki. Mul elab poeg välismaal ja alles hiljuti käisin Valga postkontoris talle pakki saatmas.
Olen kasutanud ka pakiautomaate, aga tean, et paljud vanemad inimesed pole just väga osavad nendega ümber käijad. Neile on oluline võimalus saata ja saada pakki postkontorist.
Samuti on teisi asju, mida vaja just postkontoris ajada. Näiteks tähitud kirja on sealt ikka kõige kindlam saata.
Kui kaovad postkontorid, kaovad taas ka töökohad – sedagi ei tohi unustada.»
Ülo Mere,
pensionär
«Arvan, et seal, kus vähegi võimalik, tuleks need alles jätta – seal, kus inimesed ikka olemas.
Postkontorid on eriti olulised just vanematele inimestele. Pakiautomaate paljud vanemad inimesed võõristavad.
Jõulude ajal on vaja suurem hulk kaarte saata – siis on ka paljudel postkontorisse asja.»
Svetlana Oper,
õpetaja
«Ei peaks kiirustama kõike kinni panema. Väga palju saab ära teha internetis, aga mitte kõike. Meil Tsirguliinas on õnneks postipunkt alles ja seal on väga kena teenindus.»
Marika Viks,
õpetaja ja kultuurimaja perenaine
«Meil Nõunis läks postipunkt juba kinni. Aga seda otseselt polnudki vaja, sest külastatavus oli hästi niru. Kes väga ikka kaarti-kirja saata tahab, käib nüüd Otepää postkontoris. Ega maainimene pakki väga telli. Ja kes meie kandis tellib, saab kätte Otepääl asuvast pakiautomaadist.
Samas arvan, et kui on inimesi, kes postkontoris või postipunktis käivad, võiks see ikka avatud olla – kas või kohaliku raamatukogu juures. Kõige kurvem on, kui asutused suletakse nii, et ei antagi ette teada. Ka see juhus on meie kandis kunagi olnud.»
Merle Tombak,
kultuuri- ja noorsootööspetsialist
«Kuigi kasutan postiasutuste pakutavaid teenuseid vähe, pean väga oluliseks, et need alles jääks. Ka hiljutises raamatukogude teemalises küsitluses tuli välja, et postkontor on üks asi, mis võiks alles jääda. Ei saa vaid kasutajate hulga põhjal järeldust teha. Teenust võib kohendada, aga ära ei tohi see kaduda.»