Ansambel lõi oma kaubamärgi

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Maris Savik

Paljud maailmakuulsad muusikud on loonud oma kaubamärgi. Nüüd on Madonna, Jennifer Lopezi ja teiste taoliste maailmanimede kõrvale astunud ka Eesti ansambel Trad. Attack!

Kollektiiv lõi oma brändi – TRAD.ATTACK! MUSIC & MORE. Selle alla mahtuvad tooted on inspireeritud muusikast ja tuuritamisest. Detsembris ja jaanuaris pakutakse kaubamärki kandvaid tooteid Tallinnas Telliskivi Loomelinnaku poetänaval.

«Otsus oma bränd luua tuli sellest, et meie fännitoodetel on väga hästi läinud. Lisaks veebis ja kontsertidel toimuvale müügile oleme nendega käinud ka näiteks Aparaaditehase tänavaturul ja Müürilille täikal ning inimeste huvi meie toodete vastu on alati olnud suur,» rääkis ansambli liige, Setomaal elav Sandra Vabarna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles