iDeal kampaania

Soe suvi ja tervisetrendid viisid edulainele

ASi Värska Vesi juht Urmas Jõgeva Värska esimese mineraalveekaevu juures.

FOTO: Tomi Saluveer

Lõuna-Eesti Postimehe aasta ettevõtteks valitud Värska Veel on seljataga üliedukas suvi. Pika ajalooga veevillijal on käsil mitu investeeringut, üha edukam ollakse ka välisturul. Setomaa valla suurima müügituluga firma ja kohalik tubli tööandja teenib tänavu omanikele ligi miljon eurot kasumit.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

"Oli erakordselt ilus suvi, mis mõjutas positiivselt kõikide karastusjoogitootjate tegevust,« rääkis Võrumaa maineka ettevõtte juht Urmas Jõgeva. »Tavaliselt on hea suve jooksul üks-kaks sooja kuud. Sel suvel oli aga alates maist kuni augusti lõpuni väga mõnus ilm."

Jõgeva sõnul pole ettevõtte edu taga siiski vaid erakordselt ilus suvi, vaid ka mõned aastad tagasi tehtud õiged otsused. «Nende otsuste vilju me praegu nopimegi,» lisas Jõgeva. Kasvanud on ettevõtte eksport, eriti suurima välispartneri Soome suunas, samuti müüakse toodangut Lätti-Leetu, aga ka näiteks Lõuna-Koreasse.

Tagasi üles