Päevatoimetaja:
Arved Breidaks

Laste suurimad kingisoovid: eesti keeles rääkiv nukk ja laes roniv ämblik

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Kingitused jõulukuuse all.
Kingitused jõulukuuse all. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Käesolevatel jõuludel leiavad ilmselt paljud lapsed oma kingikotist Anna-Liisa või Mia eesti keeles rääkiva nuku, puldiga juhitava seintel kõndiva ämbliku või valgusega õhujalgpalli. Just need tooted on mänguasjapoe Karupoeg Puhh andmetel pühade eel ühed ostetuimad tooted.

Karupoeg Puhh OÜ juht Allar Peetmaa selgitas, et väga raske on pikalt ette ennustada, millised mänguasjad just kõige populaarsemaks osutuvad, sest huvi konkreetsete mänguasjade vastu tekib periooditi, kuigi mõningad tooted püsivad edetabeli tipus pikemalt. „Reeglina osutuvad populaarseimaks tooted, mis on seotud filmide või suuremate tele- ja reklaamikampaaniatega. Täiesti ootamatult kujunesid aga hitiks näiteks spinnerid möödunud aasta kevadel. Karupoeg Puhh oli esimene, kes need Eestis turule tõi ning nende läbimüük oli meeletu,“ märkis Peetmaa. 

Hetkel tellitakse e-poest kõige rohkem just Anna-Liisa eesti keeles rääkivat nukku ning seintel ja lagedel ronivat ämblikku, mis olid populaarsed ka eelmistel pühadel. Endiselt on nii poiste kui tüdrukute soovinimekirjades erinevad legod ja robotid. Lisaks on nõutumate toodete seas Wroow ralliauto, Jumpy hüppeloom ning Aero Soccer valgusega õhujalgpall. „Toodete populaarsust hindame ka oma e-poe statistika järgi, sest meie kodulehele tullakse just konkreetselt neid asju otsima või siis jõutakse kodulehele vastavaid otsingusõnu kasutades,“ lisas Peetmaa.

Peetmaa sõnul tehakse internetis kõige rohkem oste just pühapäeva õhtuti, kui inimestel on rohkem aega rahulikult tooteid valida ja tellimusi esitada. Aktiivsem aeg on ka tööpäevade esimeses pooles ning siis taas hilja õhtul. 

Tagasi üles