Elroni uus juht: ronge on juurde vaja
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jaanuari alguses Elroni juhiks saanud Merike Saksi sõnul vajab firma ronge juurde, et tagada graafikute täitmine, kirjutab Eesti Päevaleht.
«Kui arvestada, kui suur nõudlus on teenuse järele, siis ettevõtte juhina on mu esimene ülesanne see nõudlus rahuldada. Meie jaoks tähendab see ikkagi seda, et peame leidma võimalusi ronge juurde osta," ütles Saks.
«Praegu sõidame piiri peal, ütlevad tehnikud ja hooldajad. Ronge on vaja ju pesta ja hooldada. Kui aga midagi juhtub, tekivad graafikute täitmisega probleemid ja rongid hakkavad hilinema,» lisas ta.
Näiteks eelmise aasta veebruaris Kulnas toimunud rongi ja veoautode kokkupõrke tulemusena suureulatuslikku remonti vajav rong veel sellel aastas Saksi sõnul tõenäoliselt liinile tagasi ei jõua.
Elronil on 20 diiselrongi ja 18 elektrirongi. Juurde oleks vaja diiselronge Tartu ja Narva liinile, mis on kõige suurema nõudlusega ning seetõttu ka probleemsemad.
Eelmisel aastas sõideti Elroni rongidega üle 7,6 miljoni korra. Reisijate arv kasvas aastaga 4 protsenti ning piletitulu kasvas 21 protsenti 16 miljoni euroni.