Näiteks?
Kanepi legaliseerimine. Mu meelest toda pole vaja.
Kanepi suitsetamine ei kuulu elurikkuse hulka?
Meil on neid seaduslikke meelemürke niigi üksjagu, et aitab neist küll. Etanooli ja nikotiiniga saab igaüks end mürgitada nii palju kui tahab ja tolle pärast ei pea hakkama kanepit suitsetama.
Nii jääte noortest valijatest ilma, sest noortele näib kanepi teema oluline.
Kui noortele on kanepi tõmbamine kõige tähtsam, siis pole midagi teha. Loodame, et on palju noori, kes teavad, et kanepi tõmbamisest tähtsam on see, et nende lapsed saaksid elada puhtas riigis, süüa puhast sööki, käia kodulähedases koolis ja õppida uue programmi järgi.
Eesti õpilased on ju rahvusvaheliselt väga edukad. Milliseid muutusi hariduselu korraldamises plaanite?
Praegune haridusprogramm on meil pärit tööstusrevolutsiooni ajast, et kõik lapsed õpetatakse kastitäite kaupa ühesuguseks, justkui konveieril. Esimese klassi lastele õpetame neid asju, siis tõstame nad kastiga teise klassi ja õpetame teisi asju, kolmandas klassis järgmisi. Lapsed tuleb aga õpetada erinevateks. Programmeerimist tuleb õpetada, lahenduste leidmist, kirjandust peab õpetama…
Näiteks kui mu poeg kirjandust ei taha õppida, aga puutöö läheb hästi, siis õppigu rohkem puutööd? Teisel jälle ei püsi vasar käes, aga lugeda meeldib, tema peaks siis rohkem kirjandust saama?
Kui on mingi asi, mis lapsele väga meeldib, tulebki teda selles arendada. Küllalt on näiteid, et selle ainega, mis lapsel koolis hästi välja tuleb, saab ta tunnis ruttu hakkama, ta tahaks seda juurde õppida, aga ei anta. Selle asemel antakse midagi, mis talle sugugi ei meeldi ja nii tapetakse koolis käimise rõõm ära ja enesehinnang kistakse alla.