See andis ülevaate, kuhu Soome haridus suundumas on ja mida soome laste õpetamisel oluliseks peetakse. Ka neil on esikohal õpilaste võimete ja huvide maksimaalne märkamine ning uusima infotehnoloogia kasutamine. Samuti õpetatakse lapsi jätma endast võimalikult väikest ökoloogilist jalajälge.
On asju, mida saame ka meie Eestis oma töös kasutada: interaktiivne inglise keele õppe programm, samuti perekonnaõpetus, mis tutvustab lastele tänapäevaseid peremudeleid, mitmesugused mängud ja abivahendid matemaatika õpetamiseks, huvitav ja moodne klassiruumimööbel.
Messil oli valehäbita käsitletud ka seksuaalkasvatuse teemasid. Suure elamuse saime inimloote arengut selgitavast mulaažide komplektist, sest elusuurused loote jäljendid olid rabavalt loomutruud. Tutvustati hulgaliselt uusi ja põnevaid digilahendusi, nende seas näiteks niinimetatud võluvaip ning mitmesugused tahvlid ja ekraanid. Kindlasti meeldiksid meie õpilastele Wii mängukonsooli mängud.
Tutvustati ka roboteid. Kunstiõpetajale pakkus huvi niinimetatud emotsioonide tulp – puidust näod eri emotsioonidega.
Tutvusime autismi ning aktiivsus- ja tähelepanuhäire olemust selgitavate materjalidega ning lapse aistingute arengut toetavate vahenditega.
Saime kaasa nii eesti- kui ka venekeelset õppematerjali.
Kõige kroon oli aga linnaekskursioon. Eriti vastvalminud supermoodne raamatukogu Oodi, toomkirik ja Finlandiatalo jätsid kustumatu mulje.