Elisa avas Valgas esimese iseteeninduskioski, mille eesmärk on pakkuda klientidele kiiremat ja mugavamat teenindust.
Valgas testitakse esimest korda uudset iseteeninduskioskit
Valga Maxima kaubanduskeskuse Elisa esinduses testitakse iseteeninduskioski kontseptsiooni, mida saavad kasutada kõik kliendid. Kioskis saab klient tutvuda oma paketiga, tellida või muuta teenuseid ja osta seadmeid. Tegevuste juures abistab kliente esialgu virtuaalselt Elisa teenindaja, ent tulevikus automatiseeritakse kõik tegevused.
„Iseteeninduskioski viisime esmalt Valgasse, kuna nägime, et siinsete klientide pöördumised on võimalik mitmes aspektis tulevikus automatiseerida ja lihtsustada. Toimima jääb ka traditsiooniline Elisa esindus, ent uue iseteeninduslahendusega soovime kiiremad pöördumised lahendada operatiivsemalt ning vähendada esinduste järjekordi, pakkudes nõnda veelgi mõnusamat ostu- ja teeninduskogemust,“ sõnas Elisa uute teenuste valdkonna juht Kertu Kriisk.
Uus kiosk leevendab tulevikus esindustes järjekordade ooteaegasid eelkõige tipptunnil, kui esindusse pöördub korraga tavapärasest rohkem inimesi. Lisaks võimaldab kiosk klientidel kiirelt lihtsamatele küsimustele iseseisvalt vastused saada.
Iseteeninduskiosk on testfaasis üleval Valgas neljapäevani ja seejärel testime sarnaselt ka teistes linnades üle Eesti. Järgmisena rändab iseteeninduskiosk Jõgevale.