Ajakirjanduse professor Halliki Harro-Loit: «Meedia­juhid on ise ka hakanud aru saama, et meeletu veebimahu tõstmine on kurnanud tohutult ressurssi.»
Siim Saavik
Ajakirjanduse professor Halliki Harro-Loit: «Meedia­juhid on ise ka hakanud aru saama, et meeletu veebimahu tõstmine on kurnanud tohutult ressurssi.» Siim Saavik Foto: Siim Saavik

Meediauuringute spetsialist ja Tartu Ülikooli ajakirjanduse professor Halliki Harro-Loit räägib, et meediajuhid peavad hakkama rohkem mõtlema, milline on professionaalse ajakirjanduse turg. Tema arvates toodetakse liiga palju uudiseid, millel pole tarbijaid.

Kuidas hindate Eesti aja­kirjanduse kvaliteeti?

See on väga ebaühtlane. Odavad ja kallid asjad on segamini.