/nginx/o/2019/06/11/12253338t1h815a.jpg)
Seitse Setomaa ettevõtet lükkasid käima omalaadse turismikampaania, meelitades inimesi suvel Setomaad külastama.
«Koos MTÜga Setomaa Turism ja ettevõtjatega otsustasime seljad kokku lüüa ja kutsuda suvel inimesi imeilusale Setomaale,» rääkis Verska Mineraalvee OÜ juht Toomas Sein.
Kampaania «Seikle Setomaal» on sealsete ettevõtjate esmakordne katsetus kodukandi kohaturundusele ühise jõuga kaasa aidata ning kuidas teisiti nad seda ikka teha saaks, kui allahindlusi pakkudes.
«See pakub parimaid palasid, mida Setomaal pakkuda on,» jätkas Sein. «Mineraalvest, veekeskuse teenused, laevasõidud, toit ja muuseumid. Inimestel on, mida teha ja kuhu tulla.» Kampaaniaga ühinesid ka Setomaa Muuseumid, Seto Line, Kivitii kohvik, Vana Jüri, Värska kuurortravikeskus, Piusa ja Nopri talumeierei.
Ettevõtjaid kampaaniaga liituma saada polnud Seina sõnul raske ning ta avaldas lootust, et kui esmakordne üritus õnnestub, on tuleval suvel ühinejaid rohkemgi.