Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2019/06/11/12253338t1h815a.jpg)
Seitse Setomaa ettevõtet lükkasid käima omalaadse turismikampaania, meelitades inimesi suvel Setomaad külastama.
«Koos MTÜga Setomaa Turism ja ettevõtjatega otsustasime seljad kokku lüüa ja kutsuda suvel inimesi imeilusale Setomaale,» rääkis Verska Mineraalvee OÜ juht Toomas Sein.
Kampaania «Seikle Setomaal» on sealsete ettevõtjate esmakordne katsetus kodukandi kohaturundusele ühise jõuga kaasa aidata ning kuidas teisiti nad seda ikka teha saaks, kui allahindlusi pakkudes.