Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Reklaam jõuab edaspidi postkasti komplektina (1)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Post. postkast, kirjakast.
Post. postkast, kirjakast. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eesti Posti poolt kantav otsepost jõuab nüüd postkastidesse komplekteeritud kujul ehk kahelt poolt servast väikese kleepsuga kinni panduna.

Tänavu kevadel soetas Eesti Post uue reklaamikomplekteerimismasina, mis komplekteerib reklaamid postkastipõhiselt üheks  komplektiks ja reklaamlehti hoiab koos väikene kleepsutükk trükiste serval. See on kõige keskkonnasäästlikum võimalik lahendus reklaamide pakendamiseks, võrreldes täieliku kiletamise, paberkaante või muude variantidega. Uus tehnoloogia reguleerib ka komplekti paksust ja arvestab postkastide standardmõõtmetega.

Reklaamide komplekteerimine  lihtsustab reklaamide ettevalmistusprotsessi ning teeb lihtsamaks  ka postikulleri töö, kuna reklaamid saabuvad tema jaoks postkasti kaupa komplekteerituna ning need saab korraga postkasti panna. Postkastiomaniku jaoks on samuti mugavam võtta postkastist kompaktne pakk kõigi erinevate ettevõtete otsepostidega. Otseposti tellijatele tähendab see, et reklaammaterjalid jõuavad klientideni kiiremini ja kvaliteetsemalt, kuna puudub vajadus kande-eelseks käsitsi sorteerimiseks ja võimalike inimlike sorteerimisvigade tekkeks.

Erimõõdulised ja erikujulised materjalid tulevad postkasti endiselt eraldiseisvalt.

Esimesed komplekteeritud reklaamid jõudsid Hiiumaale, Haapsallu ja Lihulasse. Järgmisena lisandusid Valga, Viljandi ja Tõrva, Saaremaa, Võru, Põlva ja Tallinn. Järgnevate nädalate jooksul laienetakse üle kogu Eesti. Uus tehnoloogia aitab oluliselt vähendada postiringieelset käsitsitööd ning kiirendab ja lihtsustab kandjate tööd kanderingil.

Uudne reklaamikomplekteerimise liin tuleb Šveitsist ning tootjaks on reklaamimasinate lipulaev Ferag, kelle liinid on kasutusel ka USA-s, Soomes, Rootsis,  Austrias, Prantsusmaal ja Saksamaal. Eestisse paigaldatud masin on praegu kõige uuem ja modernsem.

Tagasi üles