Sotsiaalkindlustusameti Võru klienditeenindus avas kolmapäeval pidulikult oma uued klienditeeninduse ruumid. Uus büroo asub aadressil Jüri 18, sissepääs on hoovi poolt.
Galerii ⟩ Sotsiaalkindlustusamet tutvustas Võrus oma uusi ruume
Sotsiaalkindlustusameti peadirektor Egon Veermäe ütles, et ruumide kontseptsioon ja värvilahendused on põhjalikult läbi mõeldud.
«Iga inimene, kes siia sisse astub, peab tundma, et on teretulnud,» lausus Veermäe. «See on vähim, mida saame teha, et hoolida oma töötajatest ja büroo külastajatest.»
Peadirektor kinkis sotsiaalkindlustusameti Võru esindusele väärtuste kella, mis kohe ka seinale pandi.
«Kell sümboliseerib seda, et me hoolime, oleme asjatundlikud, teeme koostööd ja oleme uuendusmeelsed,» lisas Veermäe. «Võru büroos ongi sellised inimesed ning ka büroo ise peegeldab neid väärtusi.»
Kontoris kappe ei ole ja paberi peal tööd ei tehta – töö käib arvutite taga e-keskkonnas.
Hea töökeskkonna nimel on ruumides tõstetavad lauad: kui töötaja ei jaksa enam istuda, saab ta tõsta laua sobivale kõrgusele ja jätkata tööd püsti seistes.
Töötajate arv ei muutu, plaanis on luua üks uus töökoht, misjärel saab teeninduses tööd kokku 11 inimest.
Nii sissepääs kui parkimine asuvad maja taga, hoonesse pääseb ka ratastooliga. Peagi paigaldatakse tänavale sildid, mis aitavad bürood paremini leida.
Ameti Võru klienditeenindus asus seni uuest kohast 300 meetri kaugusel, teisel pool Jüri tänavat asuvas endises polikliiniku majas. Kui vanas kohas oli põrandapinda ligi 200 ruutmeetrit, siis uues on 150 ruutmeetrit. Ruumid asuvad uues paigas aga kompaktsemalt.
Teeninduse lahtiolekuajad uues kohas ei muutu.
Sotsiaalkindlustusamet määrab ja maksab riiklikke pensione, toetusi, hüvitisi ja elatisabi, samuti tuvastab puude raskusastet ja puudest tulenevaid lisakulusid ning püsivat töövõimetust.
Amet tagab ja rahastab ka erihoolekande- ja rehabilitatsiooniteenuste osutamist ning korraldab ja osutab ohvriabi- ja lepitusteenust.