Eesti Töötukassa peatab klientide teenindamise büroodes, töö liigub peamiselt e-kanalitesse
Töötukassa korraldab töö ümber
Eesti Töötukassa peatab 16. märtsist 2020 seoses Eestis väljakuulutatud eriolukorraga vähemalt kaheks nädalaks oma büroodes kohapeal klientide nõustamise ja teenindamise. Töö liigub eelkõige e-kanalitesse ja klientidega suheldakse ka telefoni teel. Kõik töötukassa töötajad on tööl: valmis kliente aitama ja telefoni ning kirja teel küsimustele vastama.
Töötukassa palub inimestel võimalusel kasutada e-kanaleid, kus saab end töötuks registreerida, hüvitist taotleda, tööpakkumisi sisestada ja kandideerida. Avaldusi võetakse vastu ka e-posti (digitaalselt allkirjastatult), tavaposti või telefoni teel. Kui inimene vajab abi mõne toimingu juures, siis juhendatakse teda kirja või telefoni teel.
Toetuste ja hüvitiste määramine ja maksmine jätkub tavapärases korras. Töövõime hindamisi viiakse läbi telefoni teel ja e-töötukassas ning võimalik on saata vajalik avaldus ka posti teel.
Kliente nõustatakse telefoni teel, e-kanalites (Skype, e-töötukassa, e-kiri) või posti teel. Nende klientidega, kellega oli lähiajaks kokkulepitud kohtumine, võetakse ühendust. Vähemalt märtsi lõpuni on peatatud ka klientide osalemine mitmetel teenustel, näiteks koolitustel.
Kõik töötukassa infokanalid töötavad tavapäraselt, peatatakse vaid klientide teenindamine büroodes.