Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Elisa sulgeb ajutiselt oma esindused

Copy
Elisa esindus. Foto on illustratiivne.
Elisa esindus. Foto on illustratiivne. Foto: Remo Tõnismäe

Koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ja inimkontaktide vähendamiseks sulgeb Elisa homsest kõik esindused üle Eesti. Kliente oodatakse Elisa poole pöörduma kodulehe vestlusakna ja infotelefoni kaudu.

Seoses eriolukorraga sulgeb Elisa homsest koroonaviiruse leviku tõkestamiseks ja inimkontaktide vähendamiseks kõik esindused üle Eesti. Kliente teenindame kodulehe vestlusakna kaudu, kus jätkavad kontaktivaba tööd ka klienditeenindajad, ning Elisa klienditelefonil 6 600 600. Tavapäraselt vastatakse kõikidele klientide küsimustele teenuste, seadmete ja muude küsimuste osas.

„Mõneti võib see tekitada ebamugavust, kuid peame tänases hetkes oluliseks vähendada inimeste liikumist ja vajadust külastada keskust. Lisajõuna toome Elisa virtuaalsetesse kanalitesse klientide küsimustele vastama ka meie esinduste töötajad,“ sõnas Elisa erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu. „Kuniks keskused on lahti kasutavad töötajad Elisa esinduse ruume edaspidi kaugtööks, aidates vastata klientide küsimustele ja muredele.“ Esindused jäävad ajutiselt suletuks kuni olukorra normaliseerumiseni. Uue info korral teavitab sellest ettevõte kliente koheselt.

Küsimuste korral vastavad Elisa spetsialistid kodulehel vestlusaknas, mis on kiireim viis oma küsimustele vastus saada, eraklienditelefonil 6 600 600 ning äriklienditelefonil 6 600 620.

Elisas müüdavate seadmete ost ja teenustega liitumine toimib jätkuvalt ka läbi e-kanalis ning seadmed toimetatakse klientideni pakiautomaatide kaudu. Klientidega, kes ootavad hooldusest saabuvaid seadmeid võtame eraldi ühendust ning klientidel, kes soovivad seadet parandada palume pöörduda kodulehe kaudu meie klienditeenindusse.

Tagasi üles