Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Kliendikohtumisi ollakse valmis tegema ka õues

Copy
Sotsiaalkindlustusamet avab esindusi järk-järgult, kuid rõhutab, et tingimata pole vaja asjaajamiseks nendesse kohale tulla. Foto on illustratiivne.
Sotsiaalkindlustusamet avab esindusi järk-järgult, kuid rõhutab, et tingimata pole vaja asjaajamiseks nendesse kohale tulla. Foto on illustratiivne. Foto: Priit Simson

Sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused avatakse järk-järgult järgmise kahe nädala jooksul. Põlva, Võru, Valga, Jõgeva ja Tartu esindused avatakse 28. mail.

Ameti klienditeenindustes peab täitma 2+2 reeglit, mille järgi tohib teenindussaalis olla kliente vastavalt teenindajate arvule ning järjekorras tuleb hoida teistega vähemalt kahemeetrist vahemaad. Lettidel on kaitsesirmid ning klientidel ja ka töötajatel palutakse käsi desinfitseerida.

Sotsiaalkindlustusameti klienditeeninduse juht Anu Polberg rõhutas, et klienditeenindustesse kiirustada ei ole vaja, sest kasutada saab e-teenuseid aadressil eesti.ee või sotsiaalkindlustusameti iseteeninduses. Küsimuste korral saab helistada ka ameti infotelefonil või saata avaldusi ametile tavapostiga.

Taastatakse ka juhtumikorraldajate, lastekaitse ja ohvriabi kliendivastuvõtud. Kokkuleppel kliendiga saab kliendikohtumisi korraldada ka vabas õhus.

Tagasi üles