Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2020/05/22/13114803t1heb35.jpg)
Veel aasta alguses rahulolevalt tulevikku vaadanud Eesti mööblitöösturid seilavad praegu tormistel vetel, otsides vastust küsimusele, kas ja kui palju üleilmne koroonakriis inimeste ostuharjumusi muudab ning mida sellest võita ja kaotada võib.
«Tunded on eelkõige segased, sest sellist ootamatut olukorda ei osanud keegi ette näha,» hindas Võrumaa kutsehariduskeskuse puiduala kompetentsikeskuse Tsenter juhataja Mart Nilson. «Kriisi ilmingud on otsapidi jõudnud tööstusse, mis seisneb eelkõige tarbijate ebakindluses, materjalitarnete ebakindluses, tellimuste äraütlemises ja päringute hulga suurenemises, mis viitab nn õngitsemisele turul.»