Infotelefonile helistamine muutus mugavamaks

Smart-ID kasutamiseks laadib kasutaja oma nutitelefoni rakenduste poest seadmesse Smart-ID rakenduse ning tuvastab oma isiku mobiil-ID või ID-kaardi abil.

FOTO: Mihkel Maripuu / Postimees

Sellest nädalast saavad inimesed maksu- ja tolliameti (MTA) klienditoe infoliinile helistades maksuküsimuste kohta detailset infot mugavalt ja kiiresti, kui tuvastavad end Mobiil-ID või Smart-ID abil.

Varasemalt pidi isikupõhise informatsiooni saamiseks sisse logima iseteeninduskeskkonda e-MTA või külastama MTA teenindusbürood.

Kliendid saavad end soovi korral tuvastada Smart-ID või Mobiil-ID abil enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal. Smart-ID kasutamisel küsitakse isikukoodi ning Mobiil-ID kasutamisel mobiiltelefoni numbrit ja isikukoodi.

«Isikutuvastuse teenus on osa MTA strateegiast muuta meie teenused inimestele võimalikult lihtsaks ja kergesti kättesaadavaks,» ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa. «Uue teenuse abil saavad meie töötajad anda tuvastatud kliendile tema kohta käivat maksusaladuse alla kuuluvat teavet, mida varem polnud võimalik teha. Näiteks, kui klient soovis teada oma teenitud aastatulu summat, pidime ta suunama e-teenindusse, kuid nüüd saab tuvastatud klient selle info kätte juba klienditoele helistades.»

Tagasi üles