Kauplusekett loosib välja 12 linnamaasturit

LEPM
Copy
Põlvamaa mees Reimo Meitsar on üks varasematest Volkswagen Passati võitjatest.
Põlvamaa mees Reimo Meitsar on üks varasematest Volkswagen Passati võitjatest. Foto: Siim Saavik

Augustis algab taas Coopi suur autoloos, mille käigus võidab iga kuu üks Coopi kaardi kasutaja uhiuue linnamaasturi Toyota RAV4 päriseks.

Eesti kõigi aegade suurim autoloos sai alguse 2016. aastal ning sellest ajast on endale auto võitnud juba 26 inimest, sh noorpere Põlvamaalt Savernast, kui Reimo Meitsar kahe aasta eest uue Volkswagen Passatiga kodupoe eest koju sõitis.

„Autoloosi auhindade atraktiivsus on meil ajas kasvanud: alustasime Volkswagen Golfidega, järgnesid Passatid, ja sel korral astume veel ühe sammu edasi ning auhinnaks on Toyota võimekas linnamaastur,“ ütles Coop Eesti turundusdirektor Andres Lember.

Autoloosis osalemiseks piisab sellest, kui klient teeb Coopi kauplustes ühe kuu jooksul igapäevaseid oste vähemalt 50 euro eest ning registreerib oma ostud Coopi kaardiga, milleks on kas firma Säästukaart, Säästukaart Pluss või Coop Panga eraisiku kaart. „Oluline on igal ostul Coopi kaart registreerida, kuna see on võti loosis osalemiseks,“ rõhutas Lember. Juhul, kui ühe kuu jooksul koguneb oste kokku üle 100 euro, on võiduvõimalus kaks korda suurem, 150 euro korral kolm korda suurem võimalus, ning näiteks 500eurose kuu ostukorviga osaleb klient loosimises juba 10 piletiga. Igal kuul toimub uus loosimine ja virtuaalsete loosipiletite arvestamine algab otsast peale.

Kliendi jaoks on loosis osalemine automaatne – kliendikaardi süsteem peab ise arvestust, kui palju virtuaalseid loosipileteid klient kuu jooksul on saanud ning eraldi füüsilisel kujul pileteid ei väljastata.

„Soovitan kõikidel klientidel meie kodulehel üle vaadata ja vajadusel uuendada ka oma kontaktandmeid, sest muidu võib juhtuda, et fortuuna küll naeratab, aga õnn uhiuue RAV4 näol õuele ei jõua, sest meil pole lihtsalt võimalust teile võidust teada anda,“ lisas Lember.

Nii on Lemberi sõnul varasemalt võidust peaaegu ilma jäänud mitu inimest, kuid õnneks on läbi kohaliku ühistu õnnestunud võitjatega siiski ühendust saada. Eakamatel inimestel, kes ise arvutiga sina peal ei ole, soovitab Lember kasutada andmete uuendamiseks nooremate lähedaste abi, või täita kaupluses uus kliendiprogrammi ankeet, märkides selle servale: „Andmete uuendamine“.

Loosimiste tulemustest informeeritakse avalikkust läbi meedia ning lisainfot leiab firma koduleheküljelt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles