Omniva „Leiame Mõmmikule uue kodu“ heategevuskampaania raames koguti üle Eesti kokku 25 kaubaaluse täit mänguasju, mis edastatakse abiorganisatsioonide vahendusel sadade uute omanikeni.
Eestimaalased annetasid rekordilise koguse mänguasju
Jaanuari lõpust veebruari keskpaigani kestnud kampaanias osales üle 2000 perekonna ja paarkümmend organisatsiooni, kes saatsid pakiautomaatide kaudu uutele omanikele tuhandeid mänguasju.
„Eesti inimesed armastavad head teha. Meil on uskumatult hea meel, et kampaania osutus rekordiliselt populaarseks ning inimesed sellise taaskasutusideega kaasa on tulnud,“ ütles Omniva turundusjuht Mihkel Külaots. „Kampaania kolmeaastase ajaloo jooksul on tänavu tegu kindlasti edukaima korraga.“
Nüüd toimetab Omniva mänguasjad mitme abiorganisatsiooni juurde üle kogu Eesti, kelle vahendusel jõuavad need sadade lasteni. Annetatud mänguasjade hulgas võis märgata legosid, lauamänge, arendavaid raamatuid, aga ka pehmeid mänguasju.
Selleks, et teele pandud mänguasjad just kõige õigema lapseni jõuaks, ühendas Omniva jõud toetusorganisatsioonidega MTÜ Naerata Ometi, Eesti Lasterikaste Perede Liit, MTÜ Aarete Laegas ja Toidupank. Ettevõtetest ja organisatsioonidest liitusid kampaaniaga teiste hulgas Swedbank, Telia, Nortal, Tallink, Tervisekassa, Tallinna Sadam, Eesti Raudtee ja paljud teised.
Mänguasjade kogumise kampaania toimus tänavu kolmandat korda. Külaotsa sõnul saatsid möödunud aastatel inimesed ligi 20 kaubaalusetäit mänguasju.
Paljud lapsed saavad jõulude ajal rohkelt kingitusi, sealhulgas ka mitmeid uusi mänguasju. Selleks, et endised lemmikud ei jääks seisma, lõi Omniva kampaania, mille raames leitakse kasutuseta jäänud mänguasjadele uued omanikud. Kampaanias osalemiseks tuli end registreerida Omniva kodulehel ning mänguasjad pakiautomaatide kaudu tasuta teele panna.