Arstiga ühenduse saamine võib osutuda raskeks

Valga haigla. FOTO: Arvo Meeks

Valga haigla tervisekeskuse registratuuri helistajate arv on viimasel ajal neljakordistunud, mis valmistab raskusi nii keskuse personalile kui abivajajatele. Terviseagentuuri tegevjuht Heidi Ait ütles, et probleem saab varsti lahenduse.

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Lõuna-Eesti Postimehe lugeja (nimi toimetusele teada) kurtis, et ei saanud enam kui nädala jooksul oma terviseagentuuri all töötava perearstiga ühendust. Patsient soovis pikendada retsepti ning helistas registratuuri. Automaatvastajast lubati, et talle helistatakse tagasi, kuid ühtegi kõnet ei tulnud. Ja niiviisi mitu korda – ikka edutult. Mees, kellele need ravimid olid hädavajalikud, sai retsepti lõpuks kätte hoopis teiselt perearstilt, kes tegutseb Tartus. «Saan aru, et perearst pole süüdi, aga see süsteem ei toimi hästi viimasel ajal,» ütles ta ning lisas, et varem ei ole tal sellist probleemi olnud.

Ajutised raskused seotud koroonakriisiga

21.07.2021 26.07.2021
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto