![Noor muusik Andreas Pall Kuusakoski laoplatsil](http://f9.pmo.ee/o3LBGdv1oEiN8KyVPqqj5PAby2Y=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2021/12/16/14264698t1h171c.jpg)
Kampaania «Küünlaümbriste jaht» suunab Eesti noori taas koguma teeküünlaümbriseid. «Eelmisel korral osales ligikaudu 12 000 noort ja koguti üle nelja miljoni ümbrise,» kirjeldas kampaania korraldaja Mari-Liis Vaher.
Kampaania «Küünlaümbriste jaht» suunab Eesti noori taas koguma teeküünlaümbriseid. «Eelmisel korral osales ligikaudu 12 000 noort ja koguti üle nelja miljoni ümbrise,» kirjeldas kampaania korraldaja Mari-Liis Vaher.
Algatust vedava ettevõtte Kuusakoski juhatuse esimees Urmo Viisitamm rõhutas, et alumiinium ei lagune looduses. «Samal ajal on see hea materjal, mida võimalik lõputult ümber töödelda.»
Ümbriste jahiga on liitunud ka telesaate «Eesti otsib superstaari 2021» finalistid. «Uhke on osaleda nii mahukas ning noorte keskkonnateadlikkust suunavas ja tunnustavas kampaanias,» ütles sel aastal saates tuntust kogunud Võrumaa noormees Andreas Pall. «Polnudki varem mõelnud, kui palju küünlaümbriseid näiteks jõulude ajal tekib.»
Kampaanias osalemiseks tuleb kogutud ümbrised enne 31. märtsi Kuusakoskisse toimetada.
Üksikkoguja peaauhind on elektrijalgratas koos kiivriga, seltskonnas kogujatele on auhind 1000 eurot näiteks ekskursiooni või klassiõhtu korraldamiseks. Lisaks jagavad auhindu MySnack ning Kalev Spa.
Kuusakoski lisab toodud ümbriste rahalisele väärtusele sama palju juurde ja suunab summa heategevusse.
Ettevõttel on teeninduspunkt ka Võrus.