Rahvatervise kampaania Taimne Teisipäev valib juba kolmandat aastat poelettidelt parimat taimset toodet. Rahvahääletuse tulemusel osutusid selleaastaseks võitjaks kodumaise lihatootja Atria Eesti kaubamärgi Maks ja Moorits kartuli-kõrvitsa pihvid.
Aasta parima taimse toote tiitli pälvisid lihatootja pihvid
Tooted võistlesid kolmes erinevas kategoorias. Lihaalternatiivide kategoorias said teise koha Naturli nagitsad ning kolmanda koha eestimaise tootja Bon Soya „Iga teine burger“. Taimsete piimatoodete esikolmikusse jõudsid Tere kaera köögikreem, värskelt turule tulnud Jane kaerajook ja väiketootja Kuu Blu juustud. Põnevate avastuste kategooria võitis Bon Soya uus suitsutofu, teisel kohal Põltsamaa värskekapsaborš ja kolmandal Salvesti kaunviljakauss.
Kokku osales veebis toimunud rahvahääletusel 1263 inimest. Taimse Teisipäeva kampaaniajuht ja aasta parima taimse toote konkursi läbiviija Liina Sala on rõõmus, et lihatootjad suurendavad oma sortimenti ja katsetavad ka taimsete toodetega: „Juba teist aastat järjest napsab tiitli ettevõte, kes ei keskendu vaid taimsetele toodetele. See näitab, et armastus taimse toidu vastu liigub massidesse. Eriti hea meel on näha, kui lihatööstus laiendab oma sortimenti köögiviljapihvidega ja panustab seeläbi rahvatervise edendamisesse.“