A1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli 2021. aastal 40,6 miljonit eurot, 25 protsenti rohkem kui 2020. aastal, samas kui puhaskasumit teeniti 532 000 eurot.
A1000 Marketi käive kasvas aastaga veerandi võrra
1000 Market odavpoodide keti müügitulu oli 2021. aastal 40,6 miljonit eurot, 25 protsenti rohkem kui 2020. aastal, samas kui puhaskasumit teeniti 532 000 eurot.
A1000 Marketi juhi Tarmo Lauringu sõnul mõjub kaubanduse üldine hinnakasv odavpoe müügile hästi, sest inimesed otsivad kohti, kuidas kokku hoida. «Tänavu esimesel poolaastal kasvas külastajate arv näiteks mullusega võrreldes pea neljandiku võrra,» ütles Lauring pressiteates.
Jaehindade kiire tõusu ühe põhjusena tõi Lauring välja, et Eesti suuremad kaubandusketid on viimase kümnendi jooksul heade kasumite toel võtnud endale suured finantskohustused, mille täitmise vajadus kajastub nüüd jaehindade tõusus.
Lauringu sõnul A1000-l suuri pangalaene ega kulusid pole, mis võimaldab hoida odavamat hinnataset. Samuti toob jaekett palju kaupu ise maale ja saab nii valida soodsamaid lahendusi. «Me pole inflatsiooni taustal oma juurdehindlust suurendanud ja ka sellist plaani pole, samas on see teistes kettides selgelt tõusuteel,» arvab Lauring.
2017. aastal asutatud A1000 Marketi ketti kuulub 13 poodi üle Eesti.