Perearsti jutule soovijal tuleb esmalt suhelda kõnekeskusega

Jaanika Elias
, reporter
Copy
Vajadus uue süsteemi rakendamise järele on tulnud perearstide vähenemisest. Aasta algusest katseliselt ellu kutsutud töökorralduse muudatus aitab perearstide tööd paremini koordineerida ja suurendab selle efektiivsust, kinnitas Terviseagentuuri juhatuse liige Madis Tiik.
Vajadus uue süsteemi rakendamise järele on tulnud perearstide vähenemisest. Aasta algusest katseliselt ellu kutsutud töökorralduse muudatus aitab perearstide tööd paremini koordineerida ja suurendab selle efektiivsust, kinnitas Terviseagentuuri juhatuse liige Madis Tiik. Foto: Liis Treimann/Postimees

Mitmed Lõuna-Eestis tegutsevad perearstid on liitunud süsteemiga, mille puhul tuleb abivajajal esmalt suhelda kõnekeskuse töötajaga. Uuendus peaks vähendama perearstide töökoormust ja parandama abi kättesaadavust. Kui mõnigi patsient leiab selle juures puudusi, siis leidub neidki, kes muudatust tervitavad.

Nimetatud uuendusega puutuvad kokku need, kes kuuluvad perearsti nimistusse, mida teenindab mitmes paigas üle Eesti perearstiteenust pakkuv OÜ Terviseagentuur. Lõuna-Eestis on süsteemiga liitunud Lasvas, Valgas, Värskas, Võrus ja Tõrvas tegutsevad Terviseagentuuri meedikud.

Abikäsi haigekassale

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles