Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Katrin Bats: rohelised pakendid saavad ajalooks

Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats Foto: Erakogu

Näeme tihti üleskutseid tarbida kestlikult toodetud kaupa. Arusaadav, et ettevõtted soovivad kasumi nimel inimeste emotsioone ära kasutada.

Emotsioonidel tuginevad sageli ka toodetel olevad roheväited, mis lubavad vastutustundlikult ja keskkonnahoidlikult toodetut. Üha enam asub aga Euroopa Liit piirama jätkusuutlikkusele viitavate sõnade, värvide ja märkide kasutamist.

Enam ammu ei tohi tootja kirjutada jogurtipakile, et see on tervislik, isegi kui on lisatud kasulikke baktereid või vitamiine. Meie vajadused on erinevad ja nii saavad noored ja vanad ühe jogurti söömisest erinevat «terviseabi».

Tagasi üles