Praegusel majanduse jahtumise ajal, mida mõned nimetavad ka kriisiks, võibki edukuse sünonüümiks pidada ettevõtete erilisust. Acino puhul võib eriliseks pidada farmaatsiafirma peamisi sihtturge, kus teiste seas Iraak, Saudi-Araabia ja Araabia Ühendemiraadid, aga ka mitmed Kesk-Aafrika ja Ladina-Ameerika riigid. Ravimiturul ei ole ka langust näha: rahvastik vananeb ning nõudlus näiteks vererõhurohtude ning depressiooni ja ärevuse leevendajate järele jääb maailmas kindlasti alles.
Erilise turu on leidnud teinegi aasta ettevõtte tiitli nominent – UPM-Kymmene Otepää OÜ. Nimelt ekspordib ligi veerandsaja aasta vanune tehas märkimisväärse osa oma kasevineeritoodangust veeldatud LNG tankerite ehituseks Hiina ja Lõuna-Koreasse. Teisalt on turgu leitud Euroopa transporditööstuses. Kuigi metsa- ja puidusektoris on seis praegu pingeline, näitavad ligikaudu 250 inimesele tööd andva ettevõtte käibenumbrid ka selle aasta esimeses kolmes kvartalis pigem kasvutrendi.