Mida saab kullerfirma klientide kaitseks kelmide eest ära teha?

Vahur Joa
, ajakirjanik
Copy
Omniva pakiautomaat. Pilt on illustratiivne.
Omniva pakiautomaat. Pilt on illustratiivne. Foto: Anne Põder

Pühade ajal kasvab pakisaatmiste arv ning seda kasutavad ära kelmid, et inimestelt raha välja petta. Kuigi politsei on andnud enda nõuanded, kuidas inimesi kaitsta, siis saab Eesti suurima kullerfirma Omniva ka klientide jaoks nii mõndagi ära teha.

Ettevõtte meediasuhete juht Reelika Lepp sõnas, et pühade ajal kasvab pakisaatmiste maht tavapärasega 20-30 protsenti ning sellega seotud petuskeeme esineb tõepoolest rohkem. «Me nõustame kliente igapäevaselt ning jagame oma infokanalites teavet erinevate petuskeemide ja õngitsuskirjade kohta, et tõsta inimeste teadlikkust ja kutsuda neid üles olema ettevaatlikud,» sõnas Lepp.

«Samas on hea meel tõdeda, et meil on aktiivsed ja tähelepanelikud kliendid, kes pöörduvad meie klienditeenindusse kahtlaste sõnumite või e-kirjadega, soovides teada, kas see on pärit meie süsteemist või on tegemist pahatahtliku õngituskirjaga või muu petuskeemiga,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles