Päevatoimetaja:
Mati Määrits

Reisija peab suutma tõendada pagasi kadumisega tekkinud kahju

Tallinna lennujaamaski võib juhtuda, et pagasit oodates võib see hilineda või saabuda katkisena. Halvimal juhul võib aga pagas hoopiski kaotsi minna.
Tallinna lennujaamaski võib juhtuda, et pagasit oodates võib see hilineda või saabuda katkisena. Halvimal juhul võib aga pagas hoopiski kaotsi minna. Foto: Tairo Lutter

Suvi on puhkuste tõttu populaarne aeg reisimiseks, mistõttu puudutavad lennujaamade tõrked lisaks lendudele ka pagasitega seonduvat. Pagasi kahjustumine, hilinemine või kadumine on peamised probleemid, millega lennureisijad kokku võivad puutuda. Kui aga reisikohvriga midagi juhtub, võib olla terve reis rikutud ning kahju ulatuda koguni tuhandetesse eurodesse.

Eesti Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse poole pöördub aastas ligi 40 tarbijat, kellel ei ole iseseisvalt õnnestunud lennuvedajaga kaebust lahendada. Millised on tarbijate peamised pöördumised, millised reisija õigused pagasiprobleemide korral ning kuidas kaebust edukalt lahendada, selgitab tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse valdkonnajuht Heldin Malmet.

Kaebuse esitamisega viivitada ei tohi

Tagasi üles