Nii õpetajate kui tugispetsialistide puudus Eesti koolides on murettekitav ning kujunenud olukord vajab strateegilisi ja läbimõeldud lahendusi. See on küll ka haridusvaldkonna arengukavas üks tähtsamaid küsimusi, kuid tuleb mõista, et seda aastate jooksul tekkinud probleemi ei saa lahendada üleöö. Piiratud ressursside puhul peavad aga lahendused olema eriti targalt kaalutud ja teaduspõhiselt läbi mõeldud.
Tellijale
Minni Aia-Utsal: hoida tuleb nii alustavaid kui kogenud tugispetsialiste
Nagu õpetajate puhul, on järelkasvu küsimus aktuaalne ka tugispetsialistide, sealhulgas sotsiaalpedagoogide osas. Samas tekitavad keerukad ühiskondlikud protsessid veelgi suurema vajaduse sotsiaalpedagoogide järele, kes toetaksid erisuguste inimeste ühiskonda lõimumist ja sotsiaalset sidusust.
Millised on ressursside nappust arvestades üldse võimalused tagada sotsiaalpedagoogide järelkasv?