Päevatoimetaja:
Arved Breidaks

Broneeringu hiline tühistamine võib kalliks maksma minna

Copy
TTJA tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru rõhutas, et broneerimise tingimused tuleb hoolega läbi lugeda.
TTJA tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru rõhutas, et broneerimise tingimused tuleb hoolega läbi lugeda. Foto: TTJA

Viimastel aastatel on teenusepakkujad hakanud kehtestama teenusele aja broneerimisel täiendavaid tingimusi. See võib tähendada, et broneeringu tühistamisel või kohale tulemata jätmisel esitatakse ikkagi arve.

«Ka tarbijavaidluste komisjoni on jõudnud vaidlusi, kus klient ja teenusepakkuja ei ole suutnud kokkuleppele saada, kas klient pidi teenusele tulemata või sellest teavitamata jätmisel teenuse eest tasu maksma või mitte,» rääkis tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) tarbijate ja ettevõtjate nõustamise osakonna juhataja Kristina Tammaru.

Ta tõi välja paar pärisjuhtumitel põhinevat näidet, kus tarbijate nimed on muudetud.

Tagasi üles