Päevatoimetaja:
Arved Breidaks
Saada vihje

Metsavenna nimega pesu pärjati aasta toote tiitliga

Copy
Tiitli ja sellega kaasneva auhinna võtsid Lõuna-Eesti Postimehe peatoimetajalt Sirli Homuhalt vastu August Sabbe kaubamärgi eestvedaja Andreas Org (vasakul) ja tema vend Annes Org, kes tegeleb turundusega.
Tiitli ja sellega kaasneva auhinna võtsid Lõuna-Eesti Postimehe peatoimetajalt Sirli Homuhalt vastu August Sabbe kaubamärgi eestvedaja Andreas Org (vasakul) ja tema vend Annes Org, kes tegeleb turundusega. Foto: Arvo Meeks

Lõuna-Eesti aasta toote tiitli pälvija, Võrumaal asutatud meestepesubränd August Sabbe on aastaga teinud võimsa kasvu ning seab nüüd sihiks laieneda Ameerika turule. Plaanis on tootevalikut laiendada naistepesu ja spordiriietega.

Tiitli andis Sabbe Fashion OÜ-le üle Lõuna-Eesti Postimehe peatoimetaja Sirli Homuha. Tunnustusega kaasneb 5000 euro väärtuses reklaamipinda aasta toote tutvustamiseks Postimees Grupp ASi kuues maakonnalehes.

«Mul on hea meel, et meil on selliseid julgeid ja pealehakkamist täis ettevõtjaid,» sõnas Homuha.

Ta lisas, et žürii otsus oli üsna üksmeelne. «Loodan, et auhind aitab teil rohkem pildile tulla ja ettevõtet veelgi ägedamalt arendada.»

Lisaks annab Lõuna-Eesti Postimees võimaluse kasutada aasta tiitli märgist ettevõtte toodetel. Homuha sõnul on eelmised võitjad märgist hea meelega kasutanud. Ta tõi näiteks Lõuna-Eesti roheettevõtte Villatoode OÜ kaubamärgi Mää ning ehedast mahlast valmistatud Siidrikoda OÜ pidupäevajoogi Vahukass.

«Tunnistan, et kannan ka ise August Sabbe pesubrändi tooteid,» rääkis žüriisse kuulunud ettevõtja ja Euroopa kultuuripealinna 2024 juhatuse liige Kuldar Leis ning muigas: «Tänu sellele armastab mu naine mind rohkem.»

Võru linnapea Kalvi Kõva sõnul on tegemist julge pealehakkamisega, et selline vahva tootemark välja mõeldi.

Andreas Org on Sabbe Fashion OÜ alt müünud kümneid tuhandeid boksereid.
Andreas Org on Sabbe Fashion OÜ alt müünud kümneid tuhandeid boksereid. Foto: Arvo Meeks

«Kuigi te pole linnas praegu veel suured tööandjad, siis loodetavasti see aeg peagi saabub,» lisas Võru linnajuht ning lubas kaaluda ka ise Sabbe kliendiks hakkamist. «Olgu teil palju tööd!»

«Mul on ääretult hea meel, et meil on selliseid tublisid, julgeid ja pealehakkajaid mehi, kes tulevad välja ägedate ja uuenduslike toodetega, millel on juures ka ajaloonüanss,» lausus Võrumaa arenduskeskuse juhatuse liige Tiit Toots.

Tema sõnul on oluline sellist pärandit esile tuua ja edasi kanda. «Tänu sellele teavad nüüd ka paljud noored, kes oli August Sabbe,» sõnas Toots. «Teie kliendina võin samuti öelda, et see on väga hea toode.»

Võrumaal asutatud kaubamärgi August Sabbe algus ulatub tagasi eelmisse aastasse, kui ettevõtte asutaja Andreas Org tellis Hiinast esimese partii – 5000 paari meeste aluspesu, mis jõudis Võrru ning pani aluse ambitsioonika mehe ettevõtte eduloole.

Andreas Org on taustajõuna kaasanud ka oma turundusega tegeleva venna Annes Oru, kelle sõnul plaanitakse sel aastal jõuda miljoni-eurose käibeni.


Sedapuhku aasta toote tiitliga pärjatud kaubamärk on saanud oma nime Võhandu ääres 1978. aastal hukkunud Eesti viimase metsavenna järgi. Firma asutaja Andreas Org lõi kaubamärgi vaid aasta tagasi, keskendudes kvaliteetse meestepesu tootmisele.

Tootemark on saavutanud edu Eestis ja sihib järgmiseks USA turgu, kus plaanitakse kasvatada müüki ja nähtavust sotsiaalmeedia abil. Lisaks meestepesule laiendatakse tootevalikut naistepesu, pusade ja aksessuaaridega. Oru sõnul toetub bränd kvaliteedile ja visioonile pakkuda Eesti rõivamärki, mida kantakse üle maailma.

Andreas Org on taustajõuna kaasanud ka oma turundusega tegeleva venna Annes Oru, kelle sõnul plaanitakse sel aastal jõuda miljonieurose käibeni. Mullu oli ettevõtte Sabbe Fashion OÜ käive enam kui 115 000 eurot ja puhaskasum üle 37 000 euro.

Tagasi üles