Päevatoimetaja:
Mati Määrits
Saada vihje

Karl Kirt: kas meil on selge, miks me lõpueksameid korraldame?

Karl Kirt
Karl Kirt Foto: Haridus- ja teadusministeerium

Koalitsioonikõnelustel tõstatatud plaan kaotada põhikooli lõpueksamite lävendid sunnib meid küsima, mida me eksamitega tegelikult saavutada soovime. Hariduses on praegu toimumas suured üleminekud ja põhimõtete muutused. See puudutab näiteks eesootavaid reforme kutsehariduses.

Toimub ka üleminek eestikeelsele õppele, pikeneb õppimis­kohustus ning õppijaid ja koolitöötajaid ümbritseb tohutult muutuv maailm – koos tehisintellekti (TI) hüppelise arenguga.

Ometi pole eksamikorraldus oma põhimõtetelt ei põhikoolis ega gümnaasiumi lõppedes viimasel kümnel aastal suures osas muutunud, kuigi ühiskond seda teinud on.

Kommentaarid
Tagasi üles