Taastusremont võetakse ette riigitee Tartu–Räpina–Värska kilomeetritel 28,036–31,41. Lisaks odavaima hinna kriteeriumile kasutati hankes ka kuut erinevat keskkonnamõjude vähendamisele suunatud hindamiskriteeriumit.
Nendeks olid N-kategooria veoautode heitmenormid vastavalt sõidukite EURO heitmestandarditele, asfalteerimis- ja freesimistöödel kasutatava ehitustehnika heitmenormid vastavalt EU Stage heitmestandarditele, asfalteerimistöödel kasutatavate täitematerjalide katvus varjualuste all, madalama temperatuuriga asfaltsegu tootmine või freespuru kasutamine asfaltsegus ning biokütuste kasutamine veomasinatel ja asfaltsegu tootmisel. Hankes omistati madalaima maksumusega pakkumusele maksimaalsed 70 väärtuspunkti, ülejäänud 30 punkti oli võimalik saada eespool mainitud hindamiskriteeriumide alusel. Sarnaste tingimustega hange tehti ka eelmisel aastal, tööde teostaja oli samuti AS TREF.