Elion Ettevõtted ASi andmel ei ole viimase aja majanduslikult raske olukord vähendanud internetti omavate inimeste arvu. Samas on pikenenud arvetasumise aeg.
Rasked ajad pole vähendanud netiomanike arvu
«Statistika järgi ei ole võlgnevustest tingitud loobumiste arv näiteks eelmise aasta teisel poolaastal kasvanud. Näitaja on olnud sama kogu 2008. aasta lõikes,» ütles Elion Ettevõtted ASi avalike suhete juht Lilian Viirma Valgamaalasele.
Viirma lisas, et vastupidi - sügiskuudel on loobumiste arv hoopis vähenenud.
«Mis puudutab aga makseraskustes kliente, siis Eestis tervikuna on võla tasumise periood võrreldes eelmiste aastatega tõepoolest pikem,» tõdes ta.
Esimesed märgid hakkasid Viirma sõnul ilmnema alates selle aasta algusest.
Elioni klientideks on umbes neljandik Eesti elanikkonnast ja üldine makseraskuste probleem avaldab selget mõju ka Elionile. «Selleks, et olukorda parandada, oleme tegelenud järjepidevalt võlahaldusprotsesside efektiivsemaks muutmisega,» märkis Viirma.
Sellele aitab tema kinnitusel kaasa ka Elioni e-arve klientide arvu kasv: 2008. aastal lisandus 45 000 uut e-arve klienti, kokku kasutab Elioni e-arve teenust 140 000 era- ja äriklienti.
«Võlahaldusprotsessis võimaldavad e-arved tegeleda klientide teavitamisega tunduvalt efektiivsemalt, hoides ühtlasi kokku ka kulusid,» rääkis Viirma.