Seiklusmäng paneb viis paari proovile

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskus ootab kõiki reisihuvilisi osalema sügiseses videoblogis «Eile nägin ma Eestimaad».

«Sel aastal viime osalejad seiklema mööda sügisest Eestimaad. Nii otsime taas kord paare, kes naudivad puhkamist Eestimaal, olgu see siis looduses või linnas ja kes on valmis oma reisikogemusi video- ja tekstiblogi vahendusel teistega jagama,» selgitas EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

«Mängus osalemiseks tuleb leida endale ka reisikaaslane: tuttav, sõber, sugulane või elukaaslane ning täita osalusankeet,» lisas ta.

Võistlusmängus osalemiseks tuleb Puhka Eestis lehel täita elektrooniline osalusankeet hiljemalt 31. augustiks. Ankeetide põhjal valib žürii välja kümme paari, kellel palutakse teha proovivideo ja vajadusel viiakse läbi ka vestlus. Loodavad proovivideod lähevad avalikule hääletamisele «Puhka Eestis» Facebooki lehele, mängus saavad osaleda viis enim hääli kogunud paari.

Mängu käigus ootavad paare nii sportlikud matkad vabas õhus kui ka kultuurist ja ajaloohõngust tulvil jalutuskäigud Eesti väikekülades ning suuremates linnades.

«Need viis paari külastavad igal nädalavahetusel etteantud sihtkohti. Marsruudi koostamisel kaasame võimalikult palju erinevaid Eesti paiku, uuemaid ja huvitavamaid vaatamisväärsusi ja puhkekohti,» lubas Mutso.

Rännak algab 21. septembril ja kestab võidukamatel kuni neli nädalat – igal järjestikusel nädalavahetusel reedest pühapäevani.

Edukaks mängus osalemiseks on oluline reisikogemuste loominguline ja oskuslik edasiandmine. Igal nädalal tuleb osalejatel häälte kogumiseks postitada kogetust ja nähtust «Puhka Eestis» Facebooki lehele blogisissekanne nii video kui tekstina. Viiest mängus osalevast paarist langeb igal nädalal välja võistkond, kes saanud Facebooki keskkonnas fännidelt kõige vähem hääli.

Mängu ja Sibulatee välja pandud eksklusiivse lisapuhkuse võidab meeskond, kes suudab neli nädalat mängus püsida ning kelle video kogub viimasel hääletusel enim «Meeldib»-klikke.

Copy
Tagasi üles