Augusti alguses muutusid üle Eesti kõik töötukassa telefoninumbrid. Ka on 20 töötukassa büroos nüüd töötukassa klienditeenindusaegadel avatud kõnekeskus.
Töötukassa avas kõigis maakondades kõnekeskused
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nende kasutuselevõtmine parandab töötukassa hinnangul asutuse klienditeeninduse taset ning muudab klientide ja töötukassa töötajate vahelist suhtlust tõhusamaks.
Kõnekeskusse saabunud kõned salvestatakse 60 päevaks. See on vajalik, et tagada parem klienditeenindus ning vajadusel võimalus üle täpsustada inimese jäetud teade, näiteks tema töölesaamise või haigestumise või mõne muu olulise asjaolu kohta.
Üldistes töötukassat puudutavates küsimustes saab jätkuvalt pöörduda töötukassa infotelefonile 15501 (lauatelefonilt tasuta, Skype’ist valida: tootukassa). Kirjalikult saab küsimuse või ettepaneku edastada kodulehel oleva vormi kaudu.