Laupäevase Valgamaalase paberväljaande tutvustus

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Trükikoda Kroonpress Tartus. Valgamaalane on trükkimisel.
Trükikoda Kroonpress Tartus. Valgamaalane on trükkimisel. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Reedel avati pidulikult Valka transiittee, mis tähendab, et suured veokid ei pea enam südalinna läbima. Koos sõiduteega valmisid ka rattateed ning linn sai juurde neli kohta, kus liiklust reguleerib valgusfoor.

Neljapäeval leidsid Harglas kanalisatsioonitorustikle rekonstrueerinud töölised vana külakalmistu, millest ei vallal ega muinsuskaitseametil seni aimugi polnud.

Kolmapäeval otsustas Otepää vald sulgeda Pühajärve põhikooli. Otsus ajas tagajalgele kooli eest võitleva kogukonna, kes läheb kohtusse. «Selle otsusega loodi Eestis väga ohtlik pretsedent. Inimesed, kes on valitud, võivad teha, mida tahavad, ilma et oleks inimestega rääkinud,» ütles lapsevanem Margit Prede.

Ajaleht Valgamaalane kutsus kokku vestlusringi, milles osalesid pankrotistunud OÜ Valga June juht Endel Uppin, Eesti Korteriühistute Liidu jurist Agu Rillo, korteriühistu E. Enno 42 juhatuse esimees Iia Põldsepp, Valga linnapea Kalev Härk ja Valga linnavolikogu liige Kalev Laul. Loe laupäevasest Valgamaalasest, kuhu ühistute raha kadus ja miks Endel Uppin linnavalitsuse palgale võeti.

Karula vallavolikogu hariduskomisjon võttis südameasjaks Kaagjärve lasteaiarühmale sobilikumate ruumide leidmise, kuna vanas mõisahoones on rühma liialt kulukas pidada.

Kolmeaastase poisi surmaga lõppenud õnnetuse valguses, mis Tallinnas aset leidis, on Valga lasteaiadki asunud oma mänguplatside turvalisust värske pilguga hindama.

Neljapäeva õhtul vuras Valga kultuurikeskuse ette kolm väikebussi kadrisantidega. Kohale jõudsid Valga lõvid koos Kurepesa ja Taheva lastega.

Neljapäeval külastas paarkümmend Lõuna-Eesti kohalike ajalehtede töötajat riigikogulase Meelis Mälbergi kutsel Riigikogu. Päev kujunes küll pikaks ja pingeliseks, kuid samas sisukaks.

Rail Baltic hakkab suure tõenäosusega kulgema läbi Pärnu, mitte aga Tartu–Valga suunal. Endine transpordi- ja sideminister ning endine ASi Eesti Raudtee arendusdirektor Raivo Vare toob põhjusena välja projekti ülikalli hinna.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles